سرویس تلفن ثابت ابری
شماره تلفن ابری و یا شماره تلفن مجازی،… هردو به همان سرویس تلفن ثابت ابری اشاره دارند. اما شما تا چه حد با این سیستم و مزایای آن آشنایی دارید؟
در عصری زندگی میکنیم که مشتریان از کسب و کارها انتظار دارند تا در هر ساعتی از شبانهروز، پاسخگوی مشکلات آنها باشند. با استفاده از سرویس تلفن سازمانی ابری و ایجاد یک سرویس تلفن یکپارچه، از هرجایی دسترسی به کارمندان میسر خواهد بود.
امروز قصد داریم با این سرویس و کاربردهای آن بیشتر آشنا شویم.
تلفن ثابت ابری چیست؟
تلفن ثابت ابری، یک سرویس مبتنی بر وب است. با استفاده از این سرویس، برقراری تماس بر بستر اینترنت امکان پذیر خواهد شد. کارمندان با استفاده از این سرویس دیگر لازم نیست همیشه پشت میز خود باشند و میتوانند با مسیریابی درست، تلفنهای خود را مدیریت کنند. در واقع زمانی که یک کسبوکار از سرویس ابری استفاده میکند، سرویس تلفن، یکپارچه خواهد شد و از هر جایی دسترسی به کارمندان، قابل پیگیری و میسر است.
از سرویسهای تلفن ثابت ابری میتوان با ابزارهای مختلفی مثل، اپلیکیشن موبایل، پنل تحت وب و یا دستگاهای تلفن معمولی، استفاده کرد.
مزایای استفاده از تلفن ابری
با استفاده از این سرویس، میزان تماسهای از دست رفته، به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کرده و همچنین باعث افزایش بهرهوری و بهبود خدمات مشتری مداری خواهد شد.
از دیگر مزایای این سرویس کاهش و یا از بین رفتن برخی از هزینهها، شامل هزینههای سربار ( مانند نیروی تمام وقت، هزینههای اداری و تجهیزات ) و همچنین کاهش هزینههای مربوط به منشی میباشد. همچنین بسیاری از نیازها از جمله، نیاز به دفتر فیزیکی، تمامی نیازهای ارتباطی و … کاهش پیدا خواهد کرد.
سایر مزایای سرویس تلفن ابری:
- عدم نیاز به اینترنت در برقراری تماس ورودی و خروجی
- کاهش هزینههای تماس
- مدیریت کامل تماسها
- اعتبار بخشی به کسب و کارها
- افزایش رضایت مشتریان
- دسترسی کامل به پاسخگویی تماسها از راه دور
- عدم نیاز به هزینه سخت افزار برای راه اندازی
- کاربرد در شرایط پویا و دورکاری
- عدم نیاز به درخواست ثبت حضوری
- عدم نیاز به استقرار منشی در محل شرکت
سرویس تلفن ابری شامل چه خدماتی میشود؟
- تماس ورودی و خروجی بر بستر ابری
- تلفن گویا ( IVR ) اینترنتی
- صندوق پستی صوتی
- ارسال و دریافت فکس اینترنتی
- خط تلفن ثابت ابری با مالکیت دائمی
- ماژول مشاوره تلفنی
- تعریف صف تماس و ساعات کاری
- تله مارکتینگ
- قابلیت ایجاد نامحدود داخلی و تماس
- ارایه گزارشات دقیق
مخاطبان این سرویس چه کسانی هستند؟
انواع کسبوکارهای خانگی، فریلنسرها، کسبوکارهای کوچک و متوسط، فروشگاههای اینستاگرامی و تلگرامی و استارپها، همگی از مخاطبان این سرویس، به شمار میروند.
[…] مطالب قبلی به طور مفصل در مورد تلفن ثابت ابری و مزایای آن صحبت کردیم. اگر شما هم قصد استفاده از این […]